mikenomad: Tänkte samma sak när jag läste artikeln igår, men fastnade för en detalj som kanske talar emot oss.
"Fokuset har främst varit SHL, för jag tycker att jag har några bra år kvar att ge. Samtidigt vill jag spela i en klubb med ambitioner oavsett nivå. Pratar vi allsvenskan så ska det ju i så fall vara en klubb som satsar på att ta sig upp, säger Fälth."
Beror ju i så fall på vad han menar med ambitioner, sen sitter han ju inte i en sits där han kan välja och vraka så hör Nubben av sig så kanske Fälth är lite intresserad trots att vi förmodligen kommer tampas i botten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.