1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903843

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Tänkte samma sak när jag läste artikeln igår, men fastnade för en detalj som kanske talar emot oss.

"Fokuset har främst varit SHL, för jag tycker att jag har några bra år kvar att ge. Samtidigt vill jag spela i en klubb med ambitioner oavsett nivå. Pratar vi allsvenskan så ska det ju i så fall vara en klubb som satsar på att ta sig upp, säger Fälth."

Beror ju i så fall på vad han menar med ambitioner, sen sitter han ju inte i en sits där han kan välja och vraka så hör Nubben av sig så kanske Fälth är lite intresserad trots att vi förmodligen kommer tampas i botten.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Känns som MoDo, eller hur?

Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Att hålla sig kvar med ett så utdömt lag som vi har är väl en jävla ambition? 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.