1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905218

Sv: Apropå nånting...
Rytter: han skriver ”jag vet inte riktigt vad som hände”, det kan väl föranledas av nästan vad som helst? Men du ser väl på repriserna att han åker på en sen tackling? Eller bortser du från det?

Du försvarar Modo med att Carlssons citat är svårtolkat, jag försvarar min åsikt med skadelistan och er gigantiska utvisningsstatistik men det är ännu inte för sent för dig att sträva efter en karriär som försvarsadvokat.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Ja med åklagare som dig är det nog inga problem att vara försvarsadvokat och vinna mål.

Väntar fortfarande på namnen och de 4-5 spelare och situationer där vårdslöst spel av modoiter skadat motspelare. Carlsson och Alogot kan vi ju stryka.

Vilken svanlund menar du? Är det oskar i mora?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.