Ja med åklagare som dig är det nog inga problem att vara försvarsadvokat och vinna mål.
Väntar fortfarande på namnen och de 4-5 spelare och situationer där vårdslöst spel av modoiter skadat motspelare. Carlsson och Alogot kan vi ju stryka.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja med åklagare som dig är det nog inga problem att vara försvarsadvokat och vinna mål.
Väntar fortfarande på namnen och de 4-5 spelare och situationer där vårdslöst spel av modoiter skadat motspelare. Carlsson och Alogot kan vi ju stryka.
Vilken svanlund menar du? Är det oskar i mora?