Hur länge ska vi fortsätta byta spelare mellan matcherna? Kanske skulle testa att ta ut ett lag och köra på det några matcher för att se om det sätter sig.
Jåkkinen: Det jag kan känna är att laget tappat sin ödmjukhet som man inledde serien med. Man försökte tex ligga i skottlinjen och täcka skott hänsynslöst. Jag vet inte om jag såg ett enda skott-täck(?) igår. Det syns också i offensiven när man är mycket mer avvaktande i pressen än tidigare, och det passar inte oss. Sen måste tex Hardegård börja få in puckarna från blålinjen på mål, idag tycker jag han skjuter alla i täcket och vi får kontringar på oss. ..ja, man kan fortsätta länge på vad som kan bli bättre.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.