Jåkkinen: Det jag kan känna är att laget tappat sin ödmjukhet som man inledde serien med. Man försökte tex ligga i skottlinjen och täcka skott hänsynslöst. Jag vet inte om jag såg ett enda skott-täck(?) igår. Det syns också i offensiven när man är mycket mer avvaktande i pressen än tidigare, och det passar inte oss. Sen måste tex Hardegård börja få in puckarna från blålinjen på mål, idag tycker jag han skjuter alla i täcket och vi får kontringar på oss. ..ja, man kan fortsätta länge på vad som kan bli bättre.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen måste tex Hardegård börja få in puckarna från blålinjen på mål, idag tycker jag han skjuter alla i täcket och vi får kontringar på oss.
..ja, man kan fortsätta länge på vad som kan bli bättre.