1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916742

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Jåkkinen: Det jag kan känna är att laget tappat sin ödmjukhet som man inledde serien med. Man försökte tex ligga i skottlinjen och täcka skott hänsynslöst. Jag vet inte om jag såg ett enda skott-täck(?) igår. Det syns också i offensiven när man är mycket mer avvaktande i pressen än tidigare, och det passar inte oss.
Sen måste tex Hardegård börja få in puckarna från blålinjen på mål, idag tycker jag han skjuter alla i täcket och vi får kontringar på oss.
..ja, man kan fortsätta länge på vad som kan bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer