Andersson: Nu var det mer än lovligt uselt. Vi har noll självförtroende och varken försvar eller anfall. Vi kan inte försvara 3 mot en och anfaller gär vi 1 mot 3.
Det är väl ingen mening att gnälla på spelarna, gör väl så gott de kan. Är väl värre ang. hur man byggt detta lag, att man snålar sig ur SHL.
Sedan köper jag inte förklaringen att man redan hade skrivit kontrakt med så många spelare innan man gick upp. Vad var det för idiot-kontrakt egentligen, som inte verkar ha haft klausul att brytas om man fick upp? Jäkligt skumt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.