Nisse på Mon: som jag fattade det leasas den enorma kuben, och diverse ombyggnader i hallen står väl Timrå kommun för? Vart går pengarna?
Inlägg: 1920332
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse på Mon: Det torde vara riskfyllt modell större, att låta detta rulla på till i vår. Var finns entusiasmen och viljan då om vi gör en Karlskrona. Att plötsligt i ett ev. kval spela topphockey med samma trupp tror inte jag på. Gör nån?