Nisse på Mon: Det torde vara riskfyllt modell större, att låta detta rulla på till i vår. Var finns entusiasmen och viljan då om vi gör en Karlskrona. Att plötsligt i ett ev. kval spela topphockey med samma trupp tror inte jag på. Gör nån?
Inlägg: 1920333
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse på Mon: Det känns som att SHLlaget TIK är sämre än HAlaget TIK. Men med SHLlöner? Fattar inte riktigt...än en gång ...vart finns pengarna?
+ 1