1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926314

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Jag tycker du är lite för kritisk faktiskt. Vi visste vad som gällde inför säsongen. Vi har ett allsvenskt lag och möter SHL-motstånd. Vår chans är att offra oss till hundra procent i varje match. I kväll var det nära. Vi är ett lag som ska bli bättre med tiden. Vi har råd att förlora två av tre bortamatcher så länge vi vinner två av tre hemmamatcher. Surt att vi förlorade, men jag kände hopp intill slutet. Under större delen av november var det inte så. Så länge vi vinner på lördag är jag nöjd.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: hur kan du då vara nöjd? Vi vinner inte 2/3 hemmamatcher och vi vinner definitivt inte 1/3 bortamatcher heller. Hemma har vi vunnit 5/10 och borta har vi vunnit 1/11. Blir vi bättre med tiden? Vi har vunnit 3/10 senaste matcherna. Dom 10 matcherna dessförinnan vann vi 5/10.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.