1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926315

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: hur kan du då vara nöjd? Vi vinner inte 2/3 hemmamatcher och vi vinner definitivt inte 1/3 bortamatcher heller. Hemma har vi vunnit 5/10 och borta har vi vunnit 1/11. Blir vi bättre med tiden? Vi har vunnit 3/10 senaste matcherna. Dom 10 matcherna dessförinnan vann vi 5/10.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Nöjd och nöjd. Vi har inte så mycket att välja på. Jag förlorar hellre hedersamt med smak på poäng än upplever en utskåpning med 5-1 och liknande. Din statistik säger faktiskt mer än du tror. Vi spelar som vi gjorde i början nu då vi vann 5/10 matcher. Kommer vi upp i de siffrorna igen är jag säker på att vi hamnar där igen. Det torde räcka. Jag hade inget hopp om SM-guld den här säsongen. Så nöjd? Nja, men ganska hoppfull. Det är tendensen som gäller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.