1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931847

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
lincoln:
Laget är lika bra i år tror jag, motståndet ett annat.
Vi skulle inte legat typ top 5 i SHL med fjolårets lag.
Tror du själv på det?

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Jämtlandsfil: Nej absolut inte top 5. Självklart inte.
Vad Jag menade var att vi kanske tappade 4-5 spelare som hade varit habila SHL spelare, men viktigast av allt: Utgjort en stomme att bygga kultur kring. Det var ju nånting med flowet i det förra lagbygget

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Jämtlandsfil: Lika bra? Haukeland var rena säkerheten själv och gör nu succe i Finska ligan. Vem håller Didrik kvaliteer i årets upplaga tycker du? Vem är Jonte i årets lag? (Wedin) Erik Karlsson ? Nää, det här laget är inte alls lika bra som fjolårets. Kemin som var ifjolårets lag finns inte i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.