1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931852

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Jämtlandsfil: Lika bra? Haukeland var rena säkerheten själv och gör nu succe i Finska ligan. Vem håller Didrik kvaliteer i årets upplaga tycker du? Vem är Jonte i årets lag? (Wedin) Erik Karlsson ? Nää, det här laget är inte alls lika bra som fjolårets. Kemin som var ifjolårets lag finns inte i år.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Tikkare: Håller inte med om att det här laget skulle vara så mycket sämre än fjolårets.
Kemin kan jag inte uttala mig om.
Men den stora skillnaden mellan i år och ifjol är motståndet.
Visst, fjolårets lag var starka mot Västervik, Almtuna etc.
Inte lika lätt i år mot Växjö, Skellefteå osv.
2-1 ifjol blir ofta 1-2 i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.