1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937213

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Sputnik: vem te x..marknaden är ju rätt skral på backar?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Tikkare: Ja marknaden känns skral på spets på alla positioner, det är drygt 1 månad kvar tills fönstret stänger, bara hoppas att det dyker upp något!

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Jag tycker det är lite väl mycket klagande på Svedberg faktiskt. Visst, jag tycker han kunde tagit Lindströms skott då det inte är en jättebra vinkel och han har fri sikt, men annars är det försvaret som ger bort målen.

Det känns lite som att försvaret litar för mycket på honom och vågar lämna lite mer till honom, jämfört med Brattström, där laget känns tajtare framför.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.