Jag tycker det är lite väl mycket klagande på Svedberg faktiskt. Visst, jag tycker han kunde tagit Lindströms skott då det inte är en jättebra vinkel och han har fri sikt, men annars är det försvaret som ger bort målen.
Det känns lite som att försvaret litar för mycket på honom och vågar lämna lite mer till honom, jämfört med Brattström, där laget känns tajtare framför.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det känns lite som att försvaret litar för mycket på honom och vågar lämna lite mer till honom, jämfört med Brattström, där laget känns tajtare framför.