Sputnik: ja, en trea idag vore onekligen lite otippat. Hardegård-Molinder, mmm...stängt var det här!
Hoppet står till att burväktaren gör en Åkerlund-borta-mot-HV (visst var det han?). Knappt tre femmor, typ 50-12 i skott, 0-1 och 3 poäng till Timrå. Mirakel händer ibland...
Svedberg nu är det dags att bevisa varför du trorligen tjänar mest i laget. En avgörande match för fortsättningen av säsongen. Vill inte se ett skott gå in från fri sikt ikväll o inget simmande på rygg som brukligt. Du får en sista chans att bevisa att du är en bra keeper. Visa att du är bättre än 3,22 insläppta mål per match. Skärpning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.