Sputnik: ja, en trea idag vore onekligen lite otippat. Hardegård-Molinder, mmm...stängt var det här!
Hoppet står till att burväktaren gör en Åkerlund-borta-mot-HV (visst var det han?). Knappt tre femmor, typ 50-12 i skott, 0-1 och 3 poäng till Timrå. Mirakel händer ibland...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hardegård-Molinder, mmm...stängt var det här!
Hoppet står till att burväktaren gör en Åkerlund-borta-mot-HV (visst var det han?). Knappt tre femmor, typ 50-12 i skott, 0-1 och 3 poäng till Timrå. Mirakel händer ibland...