Reign in red: Jag står fast med mitt köp, bättre det än inget alls f..n inte lätt att gå upp i sista sekunden & tro att alla lirare vill till oss.men det är upp till var & en. Forza TIK.
Reign in red: För mig är det viktigare att hänga kvar i SHL än att sponsra ungdomslag och ev. ett damlag. Ändras användningen av aktiepengarna tiil att ta in några vettiga backar och en målvakt inför kvalet, då kan tänka mig lägga pengar...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.