Reign in red: För mig är det viktigare att hänga kvar i SHL än att sponsra ungdomslag och ev. ett damlag. Ändras användningen av aktiepengarna tiil att ta in några vettiga backar och en målvakt inför kvalet, då kan tänka mig lägga pengar...
+ 3