Tikkare: Nä, men det var mer jämförelsen att Mora och Rögle lyckats bättre med, kanske, mindre resurser än Timrå. Det finns ju större föreningar och städer som lyckats sämre än oss med, kanske, mer resurser. Så jäkla uselt drivs väl inte föreningen relativt sett?
Men givetvis har du poäng i att se och kunna ta efter föreningar som gör bra saker.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men givetvis har du poäng i att se och kunna ta efter föreningar som gör bra saker.