sargad: Fast Rögle har väl nån stor sponsor som ger pengar har för mig? Konstigt hur de kunnat värva spelare på spelare under säsong annars.
Inlägg: 1948563
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Rögle omsätter över 125 miljoner och ligger på övre halvan av vad klubbar omsätter bra med tanke så liten by men kommunen satte fotbollen i konkurs har jag för mig man kan inte satsa på allt..