Nu ställer vi upp på dom sista hemmamatcherna och ger hela laget ett bevis på att vi är med dom ända in i kaklet . Alla spelade med ett stort hjärta idag som gjorde mig stolt och glad. Vem vet kanske vi kan ta oss förbi Mora. Men i vilket fall ska vi göra vad vi kan för att ge vårt lag styrka och dom bästa förutsättningar inför ett troligt kval. Vårt stöd betyder så otroligt mycket för laget , mycket mer än vi kanske förstår. Heja Timrå !!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.