{8515}: Nu är det ju hastigt och l.... mja.... klart. Mora också avsågade. Intressant att se vad fort det går när man tar en seger streak! Typ 12 poäng på fem matcher eller nått, samtidigt som konkurrenten har en dålig period. Nu är ju Pajaserna från örebro som snubblade upp på ett bananskal klara för en vederstyggelsesäsong till. Jag vill allt ont i världen för Örebro och Växjö. Två ”lag” som aldrig skulle gått upp
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.