1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1952824

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: OM han nu blir spelkar och inte går sönder igen är frågan hur bra han är "denna säsong"? För med flera månaders uppehåll blir det ju som en ny säsong för honom.
Bara hoppas att det han hittat 2018 är han nya bestående nivå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå är alltid laget i mitt hjärta <3
Har följt er sedan 2010 då jag kom till Sverige och Sundsvall :)

Timrå är i högsta ligan för att stanna va! Så ja nu kör vi :)
TIMRÅ IK <3

Vilket lag vill ni de ska möta vid kvalspelet?

Sv: Apropå nånting...
sargad: ja klart oroväckande att Wedda inte lirat nån match än. Vilken form hinner han komma upp i innan kvalet? HA-Wedda från ifjol eller WC-Wedda från i höstas? WorldCup Wedda från innan skadan skulle ju lätt kunna vara den härförare vi behöver för att rädda oss kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.