Inlägg: 1952824
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå är alltid laget i mitt hjärta <3
Har följt er sedan 2010 då jag kom till Sverige och Sundsvall :)
Timrå är i högsta ligan för att stanna va! Så ja nu kör vi :)
TIMRÅ IK <3
Vilket lag vill ni de ska möta vid kvalspelet?
Har följt er sedan 2010 då jag kom till Sverige och Sundsvall :)
Timrå är i högsta ligan för att stanna va! Så ja nu kör vi :)
TIMRÅ IK <3
Vilket lag vill ni de ska möta vid kvalspelet?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
sargad: ja klart oroväckande att Wedda inte lirat nån match än. Vilken form hinner han komma upp i innan kvalet? HA-Wedda från ifjol eller WC-Wedda från i höstas? WorldCup Wedda från innan skadan skulle ju lätt kunna vara den härförare vi behöver för att rädda oss kvar.
Bara hoppas att det han hittat 2018 är han nya bestående nivå.