+ 9
Inlägg: 1952836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8724}: Helst Björklöven . Vi spurtar om Mora sen blir det tidernas skräll i playoff
+ 2
Har följt er sedan 2010 då jag kom till Sverige och Sundsvall :)
Timrå är i högsta ligan för att stanna va! Så ja nu kör vi :)
TIMRÅ IK <3
Vilket lag vill ni de ska möta vid kvalspelet?