1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954531

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
bar mofftak: Det skulle han knappast göra, svårt att få nytt kontrakt då, inget lag vill ha en sån målvakt.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kan inte alla sadister som finner njutning att sparka och spotta på döende bara starta ett eget jävla forum så kan vi övriga antingen stötta eller lida i tysthet?
Frånsett att halva laget är från juniorleden så spelar vi sedan en tid för oss fullständigt betydelselösa matcher mot lag i det absoluta toppskiktet som har något att spela för. Hur i helvete kan nån tro att det går att dra rimliga slutsatser om ett lags kapacitet med sådana förutsättningar?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Olofsson...
Palmberg...
Collberg...
Hardegård...
Svedberg...
Samolsson...
Har jag glömt någon??

Vi kommer att pissa på laget som vi får möta i Kvalet!!!!

Vi vinner med 4-0 i matcher....

Älska Timrå IK i vått och torrt och oavsett ALLTID!!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Synct: Så är det säkert.

Ibland har det dock verkat som om Timrå har haft det rätt slappt med sina skadade spelare. Lagläkare som inte verkar veta varför någon är borta t.ex.
Mer eller mindre har man verkat kunna sjukskriva sig själv utan undersökning.

Hoppas verkligen man har stenkoll på Svedberg.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.