Kan inte alla sadister som finner njutning att sparka och spotta på döende bara starta ett eget jävla forum så kan vi övriga antingen stötta eller lida i tysthet? Frånsett att halva laget är från juniorleden så spelar vi sedan en tid för oss fullständigt betydelselösa matcher mot lag i det absoluta toppskiktet som har något att spela för. Hur i helvete kan nån tro att det går att dra rimliga slutsatser om ett lags kapacitet med sådana förutsättningar?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Frånsett att halva laget är från juniorleden så spelar vi sedan en tid för oss fullständigt betydelselösa matcher mot lag i det absoluta toppskiktet som har något att spela för. Hur i helvete kan nån tro att det går att dra rimliga slutsatser om ett lags kapacitet med sådana förutsättningar?