1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954550

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kan inte alla sadister som finner njutning att sparka och spotta på döende bara starta ett eget jävla forum så kan vi övriga antingen stötta eller lida i tysthet?
Frånsett att halva laget är från juniorleden så spelar vi sedan en tid för oss fullständigt betydelselösa matcher mot lag i det absoluta toppskiktet som har något att spela för. Hur i helvete kan nån tro att det går att dra rimliga slutsatser om ett lags kapacitet med sådana förutsättningar?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer