Ska vara att halva laget återvänder från skadelistan innan kvalet då som gör att det kanske finns en chans.
Men då har dom knappt spelat tillsammans på en månad. Och med tanke på vårt spel under säsongen. Och med tanke på målvaktsspelet under säsongen. Och med tanke på att försvarsspelet har lyst med sin frånvaro ungefär 95% av säsongen... Näe, jag kan liksom inte se att vi ska klara av det. Ska till en smärre bragd.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer