1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614764 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1961800

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: dom släpper fem puckar, lyckas inte skära av skottlinjerna särskilt ofta (hur många mål gör vi från blå?) och tar massor av utvisningar.

Sluta höja Oskarshamn till skyarna för något dom inte är. Dom har en vass offensiv men en usel defensiv.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: för att citera Oskar Nilsson ”Det är hockey, man har varit med om det förr. De har äckligt flyt. Så känns det nu efter matchen. Jag hoppas de vet om det också, att de har rejält flyt,Vi är ett bättre hockeylag än dem. Jag tror vi tar det”

Jag påstår inte att vi är något super lag precis, men nog fasiken är vi bättre än Oskarshamn när allt kommer till kritan. Vi har inte spelat match på två veckor, vilket man såg hos vissa spelare idag. Men tro mig, på fredag kommer det vara en helt annan fart ifrån oss. Vi var bättre än Oskarshamn idag, och vi kommer knappast bli sämre.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Tycker Oskarshamn ser ut väldigt mycket som oss idag. Bra framåt, dåliga bakåt. Vi är bättre framåt och dom hur lugnare målvakt. Inte mycket som skiljer men det är bevisat att IKO inte kan göra mycket åt Wedin iaf. Är han hel i 7 matcher vinner vi. Så säger jag iaf, hoppas att slippa äta upp dom orden

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}:

Jämfört med vår defensiv är Dahlroth Paul Coffey.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.