+ 2
Inlägg: 1961801
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: du menar en hockeypensionär som inte spelat hockey på 20 år?
Dahlroth gör det bra men saker och ting får ett romantiskt skimmer över sig i såna här slutspel. Om vi slår Oskarshamn med 4-3 i matcher och värvar Dahlroth inför nästa säsong, är du bekväm med den värvningen då? Kommer han göra en bättre insats än Drugge eller Hardegård? Inte troligt.
Dahlroth gör det bra men saker och ting får ett romantiskt skimmer över sig i såna här slutspel. Om vi slår Oskarshamn med 4-3 i matcher och värvar Dahlroth inför nästa säsong, är du bekväm med den värvningen då? Kommer han göra en bättre insats än Drugge eller Hardegård? Inte troligt.
+ 4
Jämfört med vår defensiv är Dahlroth Paul Coffey.