RunarUp: Thelin tycker i dagens ST att Timrå hade ett bra grundspel under serien som man måste hitta tillbaka till...
Inlägg: 1965127
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Hade jag varit journalist hade jag frågat Dahlroth vad skillnaden är denna säsongen och förra, nu ser han ju ut som en rund miljon.
Länkar:
Superkänsliga uppmaningen ? spelarna Timrå IK borde värva från kvalrivalen: ?Fysiskt monster"
Superkänsliga uppmaningen ? spelarna Timrå IK borde värva från kvalrivalen: ?Fysiskt monster"
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: nej nej nej Thelin, nu har vi ju konstaterat här att HA-spel mot HA-mästarna är dömt att misslyckats.
Grishockey med stängd mittzon och gamla hederliga torpeder, .....that's the way to go!
Lasse Falk...vad gör du nu för tiden...?
Grishockey med stängd mittzon och gamla hederliga torpeder, .....that's the way to go!
Lasse Falk...vad gör du nu för tiden...?
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Vilket grundspel söker Thelin??? Låter lika logiskt som om han skulle hitta och dyka upp i ett klassiskt ”knullruffs” vid nedsläpp...
Eller har jag missat något?
Jag blir så sjukt orolig. Fan!
Själv kommer jag att sitta på ett flygplan utan wi-fi under ordinarie matchtid.
Giv oss frid. VINN!
Eller har jag missat något?
Jag blir så sjukt orolig. Fan!
Själv kommer jag att sitta på ett flygplan utan wi-fi under ordinarie matchtid.
Giv oss frid. VINN!
+ 5