1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1965129

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Vilket grundspel söker Thelin??? Låter lika logiskt som om han skulle hitta och dyka upp i ett klassiskt ”knullruffs” vid nedsläpp...

Eller har jag missat något?

Jag blir så sjukt orolig. Fan!

Själv kommer jag att sitta på ett flygplan utan wi-fi under ordinarie matchtid.

Giv oss frid. VINN!

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: thelin har nog satt sin sista potatis har ju helt fel Westerlund påtalde att grundspel saknades helt riktigt av jvm backen som blev skadad, Sjödin bör ha mer kunskap har väl sett bättre ut i kvalet men offensivt och passningsspelet är undermåligt.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: Ja det är väl bara Kovalchuk som tycker det är skrattretande att vara orolig för Oskarshamn. Vi övriga med lite hockeykunnande är garanterat jävligt bekymrade

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: Ja, oron ligger ju i, vad jag kan känna, att ledningen runt laget inte ser vad som är fel, och samtidigt lever i förnekelse om problemen man har.
Men jag kanske har fel..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.