Inlägg: 1967178
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hälge: Det är klart allt pekar på att Svedberg kommer stå, men jag hoppas på annat. Skulle va kul att slippa behöva göra 6 mål för att vinna ikväll, dom kommer att skjuta på allt, dom lär ju bara skratta och tacka att Svedberg står kvar i mål.
Står inte Bratten ikväll pekar ju precis ALLT på att han är skadad faktiskt, jag menar, finns väl ingen coach i världen som skulle rullat på Svedberg alla dom här matcherna med 1 godkänd insats på 6 matcher typ.
Står inte Bratten ikväll pekar ju precis ALLT på att han är skadad faktiskt, jag menar, finns väl ingen coach i världen som skulle rullat på Svedberg alla dom här matcherna med 1 godkänd insats på 6 matcher typ.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hälge: Freddan verkar bra på att mörka saker dock. Talade ju upp Brattström inför kvalet som nr 1 i princip. Sen fick Svedberg stå i allafall(resulterat i en godkänd match, nr 2).
Åker mycket hellre ut med Brattström i mål om det slutar så illa, som dessutom brinner för Timrå IK!
Åker mycket hellre ut med Brattström i mål om det slutar så illa, som dessutom brinner för Timrå IK!
+ 1
Jag hoppas att det bara är en mörkning från hans sida. Å andra sidan vet man ju inte hur Brattström reagerar på att han inte spelat på några veckor + den press som hänger över alla.