Hälge: Freddan verkar bra på att mörka saker dock. Talade ju upp Brattström inför kvalet som nr 1 i princip. Sen fick Svedberg stå i allafall(resulterat i en godkänd match, nr 2). Åker mycket hellre ut med Brattström i mål om det slutar så illa, som dessutom brinner för Timrå IK!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Åker mycket hellre ut med Brattström i mål om det slutar så illa, som dessutom brinner för Timrå IK!