{8179}: ok så var det. Blir runt 2 mille då alltså.
Inlägg: 1969313
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Hahahah seriöst!!! Tycker fruktansvärt synd om Mora och KHK som va tvungna att betala pengar man k appt hade för att tillmötesgå dessa krav.. Nu slopar man kravet på kapaciteten i arenorna inför nästa säsong i SHL. Oskarhamn har ju inte lite flyt om man säger så
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Runt 2,4 M om man räknar i den valutakursen som dollarn står idag.
+ 3