Sputnik: Hahahah seriöst!!! Tycker fruktansvärt synd om Mora och KHK som va tvungna att betala pengar man k appt hade för att tillmötesgå dessa krav.. Nu slopar man kravet på kapaciteten i arenorna inför nästa säsong i SHL. Oskarhamn har ju inte lite flyt om man säger så
Inlägg: 1969336
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik:
På ett ironiskt sätt hade vi ju kunnat hyra in oss i Sundsvall Energi Arena och kört fulla hus där på våra matcher(2500) istället för halvtomt i NHK Arena...????
Självklart ville ju förbundet inte spränga Oskarshamns Kommun med ny arena!!!
Karlskronas kostade 72 miljoner att bygga...
Nu hotas Karlskrona utav konkurs....
På ett ironiskt sätt hade vi ju kunnat hyra in oss i Sundsvall Energi Arena och kört fulla hus där på våra matcher(2500) istället för halvtomt i NHK Arena...????
Självklart ville ju förbundet inte spränga Oskarshamns Kommun med ny arena!!!
Karlskronas kostade 72 miljoner att bygga...
Nu hotas Karlskrona utav konkurs....
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Det har varit på tapeten ett tag, vet att jag läst det där tidigare i vinter att de ska göra det.
+ 1