{8179}: Skulle va lite ovanligt för en Timråit att få en sån "prestigevärvning" som är eftertraktad av alla lag i samma serie typ. Kanske har vi kvar den statusen bland spelare vi började få innan vi gick upp till SHL och blev slagpåsegäng.
Inlägg: 1970825
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Betänk också att flera spelare har tagit stora kliv rent individuellt i år - trots slagpåse-säsongen.
Törnqvist, Wedin, Kinnvall, Hållander och Palmberg. Alla dom har gjort väldigt bra säsonger individuellt och fungerar som ett reklamblad gentemot tilltänkta nyförvärv.
Inbillar mig att spelare utifrån tar sånt i övervägande också.
Törnqvist, Wedin, Kinnvall, Hållander och Palmberg. Alla dom har gjort väldigt bra säsonger individuellt och fungerar som ett reklamblad gentemot tilltänkta nyförvärv.
Inbillar mig att spelare utifrån tar sånt i övervägande också.
+ 9