Sputnik: Betänk också att flera spelare har tagit stora kliv rent individuellt i år - trots slagpåse-säsongen.
Törnqvist, Wedin, Kinnvall, Hållander och Palmberg. Alla dom har gjort väldigt bra säsonger individuellt och fungerar som ett reklamblad gentemot tilltänkta nyförvärv.
Inbillar mig att spelare utifrån tar sånt i övervägande också.
Kerstin_k: Återstår bara att se vilken tränare vi får nu då? Sånt spelar ju in för att spelare skall vilja komma också. Har rn obehaglig känsla över att Freddan lär bli kvar. Återstår att se..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Törnqvist, Wedin, Kinnvall, Hållander och Palmberg. Alla dom har gjort väldigt bra säsonger individuellt och fungerar som ett reklamblad gentemot tilltänkta nyförvärv.
Inbillar mig att spelare utifrån tar sånt i övervägande också.