1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1970870

Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Det hade ju varit klockrent att ha ett sådant verktyg för en sådan coachtyp som Freddan, som kanske behöver lite extra stöd under match. Nu lär vi inte ha råd att investera i något sånt när vi är i HA, men om vi någon gång hoppar upp ett snäpp i hierarkin så borde det här vara på tapeten.

Plus till dig TIK-Lund som tipsade dem om det, synd bara att de inte verkade nappa. Hade kunnat vara det där lilla extra som behövdes...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Perreman: Det tyckte jag också... I synnerhet när det blev tydligt att man bara skulle köra på två coacher.

Allsvenskan har inte tillgång till det analyssystemet utan det är exklusivt för SHL. Jävligt dumt att inte nyttja det när man hade chansen dock. Man hade ändå haft nytta av det nu för att pinpointa specifika detaljer i spelet som varit undermåliga för framförallt Freddans egna personliga utveckling som tränare men också för spelare som eventuellt blir kvar i laget.

Är dock helt övertygad om att man skulle få tillbaka pengarna på en gubbe som bara förde avancerad statistik i H.A, går att göra mycket med det lilla som faktiskt protokollförs i Allsvenskan ändå framförallt när det börjar vankas silly.

Jävligt svår rekryterad individ dock, finns nog inte jättemånga som skulle vara intresserade direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.