1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1970872

Sv: Silly Season 2019-2020
Perreman: Det tyckte jag också... I synnerhet när det blev tydligt att man bara skulle köra på två coacher.

Allsvenskan har inte tillgång till det analyssystemet utan det är exklusivt för SHL. Jävligt dumt att inte nyttja det när man hade chansen dock. Man hade ändå haft nytta av det nu för att pinpointa specifika detaljer i spelet som varit undermåliga för framförallt Freddans egna personliga utveckling som tränare men också för spelare som eventuellt blir kvar i laget.

Är dock helt övertygad om att man skulle få tillbaka pengarna på en gubbe som bara förde avancerad statistik i H.A, går att göra mycket med det lilla som faktiskt protokollförs i Allsvenskan ändå framförallt när det börjar vankas silly.

Jävligt svår rekryterad individ dock, finns nog inte jättemånga som skulle vara intresserade direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.