mikenomad: Ja, jag har tänkt på detta själv till och från. Han har generellt problem i landslagssammanhang. Jag vet inte varför det knyter sig för honom. Om det är för att han inte känner sig bekväm eller vad det är. Men han kommer ofta fel i situationer, ramlar lätt och får inte ut mycket i sitt spel. Tycker knappt att han platsar just nu..
Kulltorp: Håller med. Ska jag vara ärlig så är det i såna här sammanhang han verkligen ser ut som den tanige tonåring han är. Tycker inte han fixar det fysiska, blir lite pojke vs män
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tycker knappt att han platsar just nu..