Kulltorp: Håller med. Ska jag vara ärlig så är det i såna här sammanhang han verkligen ser ut som den tanige tonåring han är. Tycker inte han fixar det fysiska, blir lite pojke vs män
2 frågor om hockey-vm . 1 . Varför spelas ALLTID samma låt när sverige gör mål ( ingenting kan stoppa oss ) Och inte bara detta VM , låten måste ha varit med i 4-5 år . 2 . Varför spelas finalen dagen efter semin ? Dålig återhämtning för det lag som spelade den sena semifinalen
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.