bar mofftak: I kväll blir det intressant att få veta hur många miljoner anledningar ledningen hade att inte satsa 1-2 för att hänga kvar i SHL. Hoppas att Backlund lämnar över till nån som inte tycker att det mesta annat är viktigare än ishockey. Mitt tips, 14-18 millar i vinst och 20-23 i kassan. Tycker inte att vi ska behöva vara en språngbräda och farmarklubb. Nytt blod skulle göra susen på ett antal platser.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas att Backlund lämnar över till nån som inte tycker att det mesta annat är viktigare än ishockey.
Mitt tips, 14-18 millar i vinst och 20-23 i kassan. Tycker inte att vi ska behöva vara en språngbräda och farmarklubb. Nytt blod skulle göra susen på ett antal platser.