Nisse1: 5-7 miljoner i kassan o jag är nöjd
Inlägg: 1976810
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
timråhockey: Mindre än 10 miljoner i kassan så är jag missnöjd. Men vad vet väl jag om vad allt kostar.
+ 3
Sv: Silly Season 2019-2020
Ikväll rinn dä lätt när de presenterar budgeten!!
Sänds mötet någonstans?
Äre någon förfest inbokad?
Sänds mötet någonstans?
Äre någon förfest inbokad?
+ 2