Kulltorp: Roligt att det satsas lite. Hoppas det går bra för honom.
Inlägg: 1980096
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Kul att vara på plats i arenan, även om det alltid känns lite märkligt i augusti. Om nu Dahlén presenteras i kväll är det lite synd att det inte blev en bättre bevarad hemlighet. Tänk chocken och jublet då....
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Har ju svårt att tro att marknadsavdelningen kan gå mycket sämre, utifrån det jag har sett(souvenirer, förra säsongen i SHL, mm mm).
Måste vara drömläge att komma in nu.
Måste vara drömläge att komma in nu.
+ 2