Anonymous: Kul att vara på plats i arenan, även om det alltid känns lite märkligt i augusti. Om nu Dahlén presenteras i kväll är det lite synd att det inte blev en bättre bevarad hemlighet. Tänk chocken och jublet då....
Inlägg: 1980111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Känns som en lagom taggad ispremiär när ena vaktmästaren kör med slutspelsskägg 🤟😅💪
+ 1