Knylan: Kan vara att jag har skitiga glasögon på mig, men jag ser inte riktigt att vi är på en helt annan nivå än tidigare. Det är lite för otajmat, ostrukturerat, slarvigt och utvisningsbenäget fortfarande för min del för att jag ska tycka det.
Men; det innebär ju inte per automatik att jag är tokmissnöjd med spelet. Herregud, det är bara tredje matchen. Saker och ting kommer att - hoppas jag - kuggar i bättre framöver.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men; det innebär ju inte per automatik att jag är tokmissnöjd med spelet. Herregud, det är bara tredje matchen. Saker och ting kommer att - hoppas jag - kuggar i bättre framöver.
Åh, vad dom låter för minsta lilla där nere.