Sputnik: Nubben har dragit en riktig luring! Freddan bänkar grabben nu tills han skrivit på för säsongen ut. För en spottstyver! Lycka till att få nytt kontrakt utan speltid!
Märklig förlängning. Vi står inte och faller med Westerlund i oktober, och drar han har han bara snott spel-/utvecklingstid från någon annan som vi kommer behöva i sin prime när saker drar ihop sig till våren. Hela säsongen eller inget var en no-brainer. Skulle gärna veta hur Nubbs och tränarna tänkte kring detta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.