Märklig förlängning. Vi står inte och faller med Westerlund i oktober, och drar han har han bara snott spel-/utvecklingstid från någon annan som vi kommer behöva i sin prime när saker drar ihop sig till våren. Hela säsongen eller inget var en no-brainer. Skulle gärna veta hur Nubbs och tränarna tänkte kring detta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hela säsongen eller inget var en no-brainer. Skulle gärna veta hur Nubbs och tränarna tänkte kring detta.