Laffe: Idag skäms jag när jag läser om förlusten igår, men jag skäms ännu mer över stenkastningen, detta fick såklart mycket uppmärksamhet i media och det är allt annat än positiv. Fy fan hoppas dom jävlarna som gjorde detta åker dit, och jag skiter fullständigt i om dom är 15 åriga korkade barn dom ska ALDRIG mer få tillträde till en hockeymatch någonstans i sverige fy fan vad man skäms som timråit... så jävla pinsamt beteende för en förlust..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.